hit me!!

Monday, January 14, 2013

Urut Mengurut

#entri untuk 18sx jer tau!!!!

hahahaaa... tengok tajuk kat atas, ramai yang terjah?? Memang korang miang.. (^_^) teringat blog member saya [sebelum menukar status diri & blog design - sebelum dia kawen], dimana dia ada meletakkan sidebar yang bertajuk 'gambar seksi'. bila klik, terpampang nota 'kan dah kantoi yang korang miang'... (^_^)

kan saya masih dalam pantang.. & baby dalam pantang ni pon takla kuat mana kan.. tulang-temulang dia masih lembut.. jadi, senang la si Auni ni salah urat, apatah lagi dapat umi yang ganazmacam saya ni..hahahaaa.. ikutkan cerita, satu malam ni si Auni asyik melalak jer.. dari kol 1 pagi. then, talked to my husband, 'kalau kol 7 nanges juga, kita bawa p urut!'.. & still crying at 7 o'clock... apalagi, bawala budak kecik ni p urut...


tukang urut - kakak kacau adik tak? kakak akan sayang kat adik.. kalau abang, biasanya susah sayang adik...

(^_^)

bagi saya, bergantung pada budak juga. mungkin sebab sifat perempuan lebih lembut dari lelaki jadi makcik tu berkatalah seperti itu... harap kakak akan menyayangi adik selamanya..... (^_^)


# sekiranya ada lebih dari seorang adik, pasti akan ada perbezaan kasih sayang seorang kakak & begitulah sebaliknya kan??

saya yang sihat lepas urut! yeay!!!

# saya  cuma ada seorang ibu, abah, kakak, adik, suami, kakak ipar tapi 2 orang anak, ramai makcik, pakcik, adik ipar, abang ipar, sepupu...heheheheeee..
# saya sayang semuanya & harap tiada perbezaan kasih sayang yang akan dicurahkan pada anak2 saya kelak........ amin..

No comments:

Post a Comment