hit me!!

Sunday, January 6, 2013

hanya kerana...........

Hanya kerana aku meminta tempoh untuk menerima semuanya, aku telah diduga, dicemuh, dihina... Hanya kerana tempoh... Bukanlah aku menafikan Qada' & Qadar NYA, bukanlah aku menidakkan takdirNYA, bukanlah aku  menolak secara langsung apa yang telah tersurat di Loh Mahfuz namun aku memohon untuk memberi aku ruang & waktu untuk menerima segala ketentuanNYA... Aku antara orang yang terawal yang harus melaluinya. Justeru salahkah jika aku menetapkan pendirian untuk meminta tempoh itu????? Berdosa besar kah aku dengan permintaanku itu.....................?

Hanya kerana tempoh, waktu & ruang itu lah, segala yang aku lakukan menjadi kesalahan BESAR pada pandanganmu... Bukan untuk membela sesiapa tapi ternyata itu yang engkau lakukan..... Terima Kasih Untuk Segalanya..............




# Sememang aku bukanlah SEMPURNA namun aku masih ada hak untuk apa juga pendirianku.. Hormati segala keputusan aku sepertimana aku menghormati keputusan engkau.. 



kita layankan jerrrr................. have to lorrrr...... 
more enjoy, more fun...
more debate, more pain!

painless pls....!


No comments:

Post a Comment