hit me!!

Saturday, January 19, 2013

Gentleman as Beto Khushairy

Terpegun melihat setiap lakonannya.... hehehee.. biarpon tidaklah melihat setiap filem/telemovie yang dilakonnya.. faham ke?? Saya tidaklah melihat setiap lakonannya tapi saya terpegun setiap kali melihat/menonton cerita yang beliau bintangi seperti - Istanbul Aku Datang, Hanya Padamu (slot Zehra - TV3, setiap Jumaat, 9 malam).. he is so gentleman!!!


#sweeeettt..................

#cooooolllll..................

#romanticccc..................

#sempooiiiii.....................

#charrmmm.............

#all about him...........

He was cool, charm, cool, relax in each his scenes! he is so gentleman! Kenapa saya cakap begitu? Sebab, setiap lakonannya sempoi.. Walaupon bergaduh, tarik menarik tapi dia lakonkan dengan penuh tertib, karisma yang tersendiri. Tidaklah tergopoh gapah macam pelakon lain. Memang sweeeeettt!!!!!!!!!!!!


# SURPRISE!! Dia adalah orang yang pernah menjadi maskot ALONG.. ala, cerita masa saya bebudak dolu2 (lebih kurang 17 tahun yang lepas!), yang ada Siti Sifir tu............ sweet x??

 (^_^)




No comments:

Post a Comment