hit me!!

Wednesday, October 10, 2012

Entri penuh emosi........marah + sedih + sakit hati + tak tau nak pk apa


Sejak kejadian tempoh hari, : baca disini...

Aku sudah menjadi tumpuan Big Boss.... aarrgghhh.. S***!
Tiap kali dia lalu kat tempat aku, pasti matanya melirik kat skrin computer aku.. huhuhuu..

"Boss.... memang saya takde keje.. saya tak tau apa motif saya datang kerja.. bukan niat saya nak mengular tapi diorang yang taknak bagi keje kat saya..... Minta keje kat diorang?? Untuk sekian kalinya saya ingin mengatakan bahawa saya tidak akan minta keje disebabkan INI... memang perkara kecil tapi otak ni dah malas nak pk hal remeh temeh..huhuuuhu..."

Alasan orang malas??? Huhuhu..alasan orang ego lebih tepatnya........

Ian, y u leave us????? *sigh*
Banyak benda yang aku pelajari dari Ian. & he is sempoi!!

HB : tanyalah Ian, dia keje mana sekarang...
Aku : Taknak la industri HVAC lagi.. nak masuk automotif... itu yang umi suka...


No comments:

Post a Comment