hit me!!

Friday, October 5, 2012

Sabar je la....


Astagfirullah al azim.....
Bosannya keje sekarang...
Memang terasa diri ini sedang makan gaji buta... huhuhuu...
Memang takde keje... boleh minta/cari keje tapi hakikatnya saya taksuka minta keje dengan sipolan itu!
Harus ramai yang kata, “elokla takde keje.. lepak jer....”
Memang best tapi la ni dah sampai 1 tahap yang amat membosankan.......!
“minta je keje dengan sipolan tu..” “oh, tidak sama sekali! Malas melayan karenah dia yang cerewet & buat kita terhegeh-hegeh pada dia..”
Let u to imagine :
Dia akan bagi 1 keje tapi TIDAK AKAN menerangkan step dari A to Z! Dia lebih suka cakap.. “u buat dulu macam ni, then jumpa saya balik..”
Dah tu, walaupon ikut cara dia, pasti salah juga.. “Eh, bukan macam ni / bukan yang ini. Actually macam ni...” *memang rasa nak lempang*
Then saya pasti minta keje yang tak urgent sebab saya taksuka buat keje rushing2.. nanti dia kata, “Tak urgent..” Tapi esoknya dah minta hasil keje...
Alasannya : “Orang sana dah chase la...” *memang rasa nak lempar je keje tu kat dia...* huhuhu..

Aku merindukan keje sebagai estimator yang memang adakala terpaksa curi masa untuk makan. Memang bizi giler la! Dari aku dok melangut depan computer ni.. dah tu sudah pasti ada yang memerhati & tunggu masa untuk mengadu..huhuhu...

‘Ya ALLAH, tinggikanlah tahap kesabaran aku sementara kelahiran anakku yang ke2 ini & permudahkanlah aku mencari keje yang sesuai dengan jiwa raga ku kelak.... Amin...~~ 

No comments:

Post a Comment