hit me!!

Monday, October 8, 2012

Sekali Kantoi Sudah....








Assalamualaikum...
Good morning.....

Pagi-pagi ni baru nak feeling-feeling mengantuk, layan blues + FB tapi........
Sekali kena sergah dengan Big Boss da...huhuhu..

Memang saya tau Big Boss akan lalu kat belakang workstation saya, jadi saya bersikap berhati-hati la..
Baru je pegang henpon, nak mesej kat adik, skali kena sergah.....

“u have nothing to do?? If not, come on with me. I have some work on catalogue that u can do.”

Perghh...terkesima seketika..
Takla kantoi tengah online ke, tengan FB ke, cuma pegang henpon je.. dan mungkin dia tengok workstation kelihatan rapi je....
Jadi, dia terjah la skali... tapi suara dia, 1 ofis la boleh dengar..

Agak malu sketla sebab semua orang tau yang saya kuat beronline...
dah takde keje kan.... (tapi saya takkan minta keje sebab ‘perkaraini’...)
& sudah pasti diorang ingat saya kantoi sebab online.......tapi hakikatnya sekadar pegang henpon JER.....

Dengan muka slumber (buat taktau sudah...), saya p la ofis Big Boss & mintalah dia keje..
At the end....

“I will looking for u later because there have enough information for u to run the selection....”

Kecohla boss ni..... sebelum ni takde la pulak nak sergah-sergah macam tu.. Kalau nak bagi keje, dia pass jer, tak pernah pon tanya, “r u bz with anything on ur hand..?” Selalu terus cakap, “Run this selection for me..”. Tetiba arini nak sergah pulak... siot jer..............

Dan yang paling suka saya kena sergah ofkosla mamat tu ..........................

No comments:

Post a Comment