hit me!!

Saturday, October 13, 2012

Hiburan di malam hari..


Aktiviti malam sebelum tido...

Syifa akan landing kat perut saya untuk seketika sebelum baring bersebelahan saya..Mungkin ingin mengucapkan Selamat Malam pada si kecik dalam perut ini kot walaupon hakikatnya dia masih tidak mengerti apa yang terjadi disekelilingnya..

Tiba-tiba......
Pada suatu malam, sedang asyik syifa landing pada perut saya, si adik menendang dari dalam. Syifa terus mengangkat kepala, memandang saya sambil berkata, “hah!” dengan eksperasi terkejut pada muka dia..

“Kenapa sayang? Adik tendang kakak ea?” Tanyaku sambil ketawa kecil..

Dia sambung landing ke perutku kembali.. dan sekali lagi syifa ditendang adiknya dari dalam...
Untuk kali kedua dia mengangkat kepala & memandangku sekali lagi dengan eksperasi muka yang terkejut.
Kemudian, dia terus landing bersebelahan aku & tidak pada perutku lagi.....

Kesian kakak, adik belum kelua tapi dah kena buli dengan adik..







No comments:

Post a Comment