hit me!!

Wednesday, March 9, 2011

after 5 months @ 5.15pm, 9 march 2011

"aizan, u free? come down for a moment" - sr. engineer
'ala, suka bagi keje las minit' - aku

"how's work? ok?  pressure ok? collegue ok? distance ok?"
"ok. everything ok."
'apahal pulak mamat ni tny soklan tu?'
pelik........


bla..

bla..

internet..

bla..

bla..

email..

bla..

bla..


"kalau ok, u sign kat sini."

eh? alhamdulillah.................

samapi juga confirmation letter..hehehee...

aku start keje 1 oct 2010, so, 5 bulan keje, dpt confirm.
cepat sebulan, al'lillah...
rezeki baby aku ker?

opps...dah ada ker??

no comment..kalau dapat kedua2 nya (baby skali), aku akan buat kenduri sket kat surau [nazarku dengan penuh harapan (^_^)].


hahahaa...mesti korang nak tau apa dia bebel pasal internet & email kan???
biasala ada kapochi kat atas ni...xsuka tgk org senang...

dah aku xde keje, aku usha la internet..dari aku tdo...................
haaa, mana ygelok..mmg la dua2 xelok.. bukannyer buka apa pon, tgk email jer...

tp sr. engineer aku mmg sempoi..

"aku xkisah kalau kau nak tgk email ke, asalkan keje kau siap..
lagipon kita mesti tensen jer kalau buat keje jer..aku pon sama. sekejap2 tengok email, xpe..
cuma ada yang x suka. so, kau pandai2la yea.."

sempoi la CS TAN. i lap u!!! hehehee..

ok la.. balik time...


#ala, nak balik, apa salah curi masa utk blog jap kan..ehehehee...

No comments:

Post a Comment