hit me!!

Monday, March 21, 2011

sorry

entri kali ini berkaitan dengan entri sebelum ini yang mana aku memberitahu bahawa aku mendapat hasil positif untuk UPT. mungkin ada diantara Silent Readers aku adalah dikalangan saudara atau mempunyai persaudaraan dengan aku walaupon aku tidaklah mengharapkan mereka membaca blog picisan aku ni.

maka, ingin aku meminta maaf kepada kalian sebab aku tidak memberitahu secara rasmi kepada kalian tentang berita gembira ini. alasan aku? biarlah aku pastikan berita ini dengan membuat scan pada perutku ini. waktu scan yang terbaik adalah antara 6-7 minggu iaitu minggu depan. apabila segalanya sudah pasti, aku akan memberitahu kalian semua. bukan niat untuk menyembunyikan tapi sekadar menantikan kepastian.

harap kalian memahamiku.......



# just can't wait for next week! (^_^)


No comments:

Post a Comment