hit me!!

Wednesday, November 21, 2012

Belaan Yang Didera Dengan Kejam!

Sadis tak dengan tajuk entri saya kali ni??

Tersebutla al kisah...... pada zaman purba...  oppss!! dah mula ngarut!

Kali ni saya nak bercerita tentang hobi jiran saya. Hobi dia bukanlah pelik mana pon.. Bela burung.. Pelik ker? Takkan.... Tapi yang buat saya rasa sadis, kecewa & kesian bila tengok keadaan burung tu... Burung tu  cantik & sangkarnya pon cantik tapi.........................................................

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^






Sangkar yang tengah ni baru diletakkan pada hujung minggu lepas.. Sama tak fikiran & perasaan korang sepertimana yang saya rasa? Kesian kan burung tu.. Agak sukar untuk mengembangkan sayapnya didalam sangkar yang comel & cantik itu...........



No comments:

Post a Comment