hit me!!

Saturday, November 3, 2012

kukus GRILL panggang.. kukus!

Hi guys!!! Assalamualaikum..

Pasti korang pernah tengok iklan Masterchef ni kan? Yup, iklan biasa jer tapi luarbiasa bagi saya sebab.......... baby saya peminat no 1 iklan ni... pantang dengar muzik dia, cepat-cepat dia p mengadap tv! Tak kisahlah walau dimana dia berada.. Dahtu, dengan mata tak berkedip, kusyuk memerhati iklan ni sehinggalah ke penghujungnya..


Yang ni pon diantara iklan yang baby saya suka..


Tapi, bukan semua iklan Oh My English tau!! Hanya iklan yang ada Mr. Henry Middleton je... Haa..memilih kau!!! Kecik-kecik lagi dah pandai memilih iklan. Bak kata Erin @ adik saya @ yang jaga Fafa, 
Fafa, ko ni memang suka mat saleh je ea!!


# Saya hanya mampu geleng kepala jer....


No comments:

Post a Comment