hit me!!

Thursday, November 29, 2012

Ikut je la....

Di suatu petang yang hening...

“Aku nak buat beday party Sabtu malam nanti boleh ke?”

Mmmmm... buatlah... Saya tak boleh komen apa2 dikala menunggu hari ni... Nak dipercepat @ diperlambatkan majlis itu, bukanlah saya tau detik bila saya akan bersalin kelak. Saya tidaklah bersalin di hospital swasta yang mana kita boleh pilih hari yang kita nak. Alhamdulillah juga kerana kesihatan saya masih stabil dimana tidak menuntut saya untuk bersalin secara pembedahan yang mungkin telah ditetapkan tarikhnya. InsyaALLAH segalanya akan berlaku secara semulajadi tanpa mengetahui segala perancanganNYA. Jadi, saya harap kakak saya faham sekiranya saya tidak larat membantunya ketika majlis itu kelak @ segala kemungkinan yang bakal terjadi...

# Due saya 12.12.12 tapi dikala 38 minggu ni, kita hanya perlu mempersiapkan diri untuk sebarang kemungkinan..

# Bila agaknya nak curi masa cari baju Fafa untuk beday itu nanti... Kua keje subuh, balik keje maghrib.. Akan cuba diusahakan juga...

No comments:

Post a Comment