hit me!!

Friday, March 5, 2010

arrgghhh...........................................................

have no idea yet...just finishing assgnmnt that was passing the due date..huhuhuu..
[mcmaner aku nak grad ni..] *sigh*

grouping assignmnt tp kena buat sorang...mmg mati lor... 25 welding processes & need to include 6 criterions in each process....

ni pon dah xlarat nak copy&paste...huhuhuhuu....malang dpt member yg kurang bertanggungjawab....

should i put their name in this assignment??? i dont think SO!!!

lu pikirla sendiri.............


Thursday, March 4, 2010

~~ 1st Giveaway Contest ~~




1st contest by Mrs. May Syamsyir...
till 15 March...


needs to be follower of MAY'S PRE-LOVED and MAY LITTLE ANGEL

find details at HERE...








Wednesday, March 3, 2010

~~ 'dah namanyer pon haiwan......' ~~

[entry yg tiada gmbr ]

haiwan peliharaan roomate aku dan pon beranak... baru je sat td..around 8pm... so, mmg kitorg xkacaula sbb aku rs haiwan ni sensitip...bl kitorg intai, mula dia gigit anak dia..tp bl kitorg xtgk, dia lepak2 kat wheel dia..so, mmg haiwan tu kena kuarantin la...[xpasal2, dia gigit anak dia smp mati..].so,aku pon stay kat ruangtamu la sementara roomate aku mencari rezki... =)

then, roomate aku balik & umpan dia dgn makanan agar dia xgigit anak dia lg....[ dan berjaya!!] nak dijadikan cerita, selang puluhan minit, roomate aku intai la aper aktiviti si haiwan ni..manale tau dok gigit anak dia lg...cr pny cari tp xjmp...

pastu br roomate aku perasan 2 eko haiwan tuh tgh lepak kat 1 penjuru dlm sangkr dia...korang tau dia buat aper?? br jer beberapa jam beranak, pasangan ni trus jer beromen..uiishh..mmg dasar haiwan sungguh..huhuuu...

tetiba aku teringat satu citer kat tv..psl pelacur yg baru bersalin, dalam ms seminggu mula melakukan kerja terkutuk utk rezki haram dia tu...jd, mmg nmpkla perangai pelacur tu sebijik mcm perangai haiwan peliharaan roomate aku ni....


cuma yg membezakan, haiwan ni mmg xde akal utk berfikir tp manusia ada akal yg sengaja dibekukan...


:: sejenis haiwan ketegori hamster... =)