hit me!!

Tuesday, April 27, 2010

morning...............................




GOOD MORNING !!!!
SELAMAT PAGI !!!!!
OHAYO GOZAIMASU !!!!!
GUTEN MORGEN !!!!
ASSALAMUALAIKUM.... ~~ ^_^



gambar yang xde kena mengena, sekadar untuk memberi rasa yang segar kepada korang semua.. ^_^


macamaner pagi korang?? semua ok?
terasa nyaman? aman damai ? udara segar seperti gambar dibawah?




atau di pagi hari lagi korang dah melalui pengalaman seperti di bawah ini??
^_^




walau apa pon, di mana sekali pon, pastikan korang menikmati sarapan dengan tenang, aman. jangan rosakkan mood korang pg2 ini..klu dah rosak tuh, cuba recover balik mood tu dengan sarapan kegemaran korang.. insyaALLAH everything will be fine.. ^_^



mungkin dengan secawan kopi susu.... ^_^



atau bersama 2ketul kueh..


anyway, dont forget to take your breakfast k..
sarapan tuh yang akan membuat korang bertenaga sehingga ke petang...


have a nice day!!!!!!!



enjoy the latest clip by YUNA..
[please pause the music at the bottom of this blog first before u enjoy this clip ]


from yuna ::
Music/Lyrics : Yuna Zarai
Director : Jonathan Singer Vine
the entire video was shot using my Canon G10.
i wanted the lo-fi look for this song and i loved the results. Edited using iMovie and nothing else!




Monday, April 26, 2010

nieces yang baik hati...





happy beday APIZ & HANIE!!!!
[xde kene-mengena dgn tajuk pon..huhuu..]

selamat hari lahir buat kedua2 anak buahku yang nakal2..hehehe..
adriana putri hanie :: 4 april
muhammad hafidzie hanie :: 23 april

dah lama diorang ni xbalik ijok..rindu pulak dengan keletah diorang...
[tp bl diorang ada, penat gak aku nak melayan karenah diorg ni...karenah yang pelik2..huhuhuu..]



adriana putri hanie - 3 years old



muhammad hafidzie hanie - 2 years old


"hanie sayang apiz!!!!! "
[apiz jer slalu buli hanie...hhuhuu.. & si kakak mula membalas dendam dgn gigitan 'sayang'...berlebam2 bdn si apiz..hehee..]

by the way, happy beday to both of my nieces.. tggu bonda aizan a.k.a angah keje, baru bagi adiah yea...skrang x mampu lagik...huhuhuu..

hanie ::
- slumber
- lasak
- kuat membebel [dah mcm nenek2..]
- suka menyanyi [hafal lagu aril lagik..]
- suka naik motor..
- suka menyibok..
- suka tengok citer hantu..
- rajin tolong kami kemas rumah.. (^_^)

apiz ::
- keras kepala
- degil
- buat perangai ikut suka hati dia jer..
- suka menyibok jugak..
- penakut..
- rajin tolong kami 'kemaskan' rumah..huhuu..

macamaner pon perangai kalian, kalian la yang buat hidup kitorang bahagia...

I LOVE YOU BOTH SO MUCH!!!!!!!

:: menunggu kehadiran yang ke3 pulak.. on the way...xtau pulak mcmaner perangai si kecik yang bakal keluar nanti..combination?? huhuu..
pengsan kami... (-_-)
hehehee.... (^_^)

Saturday, April 24, 2010

i'll be back soon!!


- CUTI SEKETIKA MODE -



guys...blog ini akan bercuti selama 1 hari..sbb? aku nak balik kampung..hehehe... kat kampong xde internet so blogging activities will be stop for a while k.. i will be back on monday!!!! yeay!!

maka, dikesempatan ini, sempena musim exam yang tengah melanda di malaysia mahupon diluar sana, inginku ucapkan selamat berjuang kepada teman2 seperjuanganku yang sedang menempuhi exam.. aku doakan agar kalian dapat menghadapi segala final dengan tekun, jaya & cemerlangnya....semoga ALLAH SWT permudahkan segala usaha kalian.. amin..

so, for those uitm student especially student of mechanical engineering, wish u a luck!! [poyo nye ayat aku..huhu..]. sekadar ingin memberi semangat kepada teman2 seperjuangan..[ & lovely for all my blogger's member... good luck for u too!! ]