hit me!!

Wednesday, February 27, 2013

Babbling...

Assalamualaikum..
Selamat pagi semua...
Guten Morgan..
Ohayo gozaimasu..
(^_^)


Jum ceria2kan diri dikala melawan mata ni dari terlelap.. hehehe.. maafla, saya memang ratu tido. Rakan2 sekuliah saya amat paham dengan tabiat saya yang suka tido dalam kelas.. muahahahaa.. Sakit kot.. ke ada disorder ape2... mungkin kot sebab saya tetap mengantuk walaupon cukup tido.. mcmane tu?? Huhuhu.. kawan saya pernah memberitahu bahawa kita mengantuk disebabkan oleh otak kita yang keletihan berfikir. Mm..banyak sangat ke masalah sehingga dari dulu sampai sekarang tak berkesudahan sampai masalah mengantuk ni masih bermaharajalela? Masalah bersilih ganti? Huhuhu.. mungkin kot...

# kalau makan hacks hitam tu pon mata cuma dapat bertahan 5 min jer, macamaner?huhuhuu..
# nak cuba berkerja diluar pejabat pulak.. mungkin lebih serasi, lebih enjoy, lebih masyukkk....!! (^_^)

No comments:

Post a Comment