hit me!!

Monday, February 4, 2013

kerja sudah..

Assalamualaikum...

Yeay.... kembali bertugas....!!! (-_-)
Sounds so excited but...... hahaaha..itulah kesannya apabila lama bercuti. Sebenarnya dah mula bekerja jumaat lalu tapi tak sempat nak hapdet blog. Almaklumla, bila baru masuk ofis balik, banyak yang nak kena ‘kemas’.. So far, keje ok lagi. Tak banyak job lagi. Lagipon ada engineer baru yang masuk, yang boleh la cover2 job yang standard. & yang penting, big boss tak maki hamun lagi..huhuhu.. Kalau dia start maki hamun, semua orang/keje jadi kelam kabut.

Kakak & adik pon dah ada pengasuh baru.. Alhadulillah, masih ada yang sudi jaga mereka.. hehehe.. Hari pertama & kedua dirumah pengasuh berlalu dengan baik sekali. Datang rumah ‘mak’, kakak terus minta dukung dengan mak. Adik pon Alhamdulillah.. walaupon adik kecik lagi, keserasian tu perlu juga tengok.. (^_^) Tapi pagi td kakak buat hal pulak.. menangis nak ikut saya p keje.. apalagi, terpaksa pekakkan telinga, kua dari rumah mak.huhuhu.. lagipon 2-3hari ni dia tak sedap badan.. kalau terjaga tengah malam, mesti cari saya walhal sebelum ni elok je tido dengan walid dia.. Kalau saya tengah susukan adik, sanggup dia berdiri sambil nanges kat sebelah saya.. tetap menunggu saya untuk tidurkan dia.. Harap ianya bukanlah petanda apa2.. (^_^)

#Belum ada perancangan nak makan ape @ dimana malam ni. Nak masak pon, bahan mentah dah abes kat rumah tu.. Mmm.. kalau sempat p beli kek la.. Sebab arini ulang tahun ke2 pernikahan saya.. (^_^) Semoga pernikahan kami berkekalan hingga hujung nyawa.. amin...

No comments:

Post a Comment